domingo, 6 de noviembre de 2011

Metodologia



El primer que vaig fer va ser quedar amb la tutora per anotar l’evolució de les investigacions i com podríem fer el treball.

Seguidament vaig trucar a l’ajuntament de Fraga i vaig preguntar els horaris i dies en què la vil·la estava oberta i em van donar hora pel dimecres 10 de juliol a les 10:00. En aquesta visita em va acompanyar la tutora, la Laura Dejuan i la Mercè Terres, la professora d’ història de l’art.

La visita ens la va fer el guia que treballa allí; mentrestant jo anava anotant allò que anava explicant i fent fotografies.

La segona qüestió que vaig fer va ser tornar a trucar a l’ajuntament d’Albesa però aquesta vegada perquè em donessin els horaris.

Vaig anar-hi el 15 d’agost. A partir d’aquí vaig buscar més informació per internet i vaig començar a elaborar el treball.

Un cop fet això, amb el material que vaig anar recollint vaig començar a fer el treball de recerca i començant a preparar el blog.

He tingut dificultat a l’hora de fer el treball perquè ha set pesant però gratificant. A l’hora de fer el blog, perquè no el sabia utilitzar, falta de temps i organitzar la informació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario